تحریم های یک جانبه علیه ایران خلاف منافع جامعه بین الملل است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: وزیر امور خارجه روسیه در یک کنفرانس خبری در شهر رم ایتالیا گفت: تحریم های یک جانبه جدید علیه ایران در زمان تغییر دولت در این کشور خلاف منافع بنیادین جامعه بین الملل است.

تحریم های یک جانبه علیه ایران خلاف منافع جامعه بین الملل است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای روسیه؛ سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت: پیشنهاد تحریم های جدید علیه ایران در زمان استقرار دولت جدید در این کشور خلاف کوشش های اجرا شده برای خلع سلاح هسته ای محسوب می گردد.

وی دیروز در کنفرانس خبری با همتای ایتالیایی خود در شهر رم بیان کرد: تحریم های یک جانبه جدید برای فشار بر سیستم مالی و مالی ایران در زمانی پیشنهاد می گردد که دولت جدیدی در این کشور در حال مستقر شدن است و به نظر من این اقدام خلاف منافع بنیادی جامعه بین الملل یعنی کوشش برای تضمین خلع سلاح هسته ای است.

کنگره آمریکا هفته گذشته اقدام به تصویب لایحه تشدید تحریم های یک جانبه علیه کشورمان کرد. این لایحه که محدود کردن صادرات نفت را هدف قرار داده است بایستی در سنای آمریکا نیز به رأی گذاشته گردد.

کارشناسان تصویب این طرح را در آستانه شروع گفت وگوهای هسته ای غیرسازنده می خوانند. همچنین رئیس جمهور کشورمان دیروز در کنفرانس خبری خود از سیاست های دوگانه آمریکا نسبت به ایران انتقاد کرد و بیان کرد جمهوری اسلامی به صورت جدی آماده حل و فصل موضوع هسته ای است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11497

به "تحریم های یک جانبه علیه ایران خلاف منافع جامعه بین الملل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های یک جانبه علیه ایران خلاف منافع جامعه بین الملل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید