7 هزار نفر در پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید پذیرفته شدند ، شروع ثبت نام از 12 بهمن

به گزارش بلاگ پو، نتایج نهایی پذیرش در رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) دوره کاردانی نظام جدید سال 1399 اعلام شد و پذیرفته شدگان می توانند از 12 بهمن در دانشگاه ها ثبت نام نمایند.

7 هزار نفر در پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید پذیرفته شدند ، شروع ثبت نام از 12 بهمن

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1399 اعلام شد و در این دوره 7 هزار و 624 نفر پذیرفته شدند.

همه متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی این مرحله اعلام شده ضروری است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و مدارک مورد احتیاج (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعیه 16 مهر 99) در سایت سازمان سنجش، برای انجام مراحل ثبت نام از روز یکشنبه 12 بهمن 99 به سایت اطلاع رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند.

همه پذیرفته شدگان باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 99 دارای اصل و یا گواهی دوره دوم متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های تحصیلی شاخه فنی و حرفه ای و کار و دانش و یا دیپلم فنی و حرفه ای و کار و دانش نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام 3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی بوده و یا دوره مربوط را حداکثر تا سرانجام شهریور ماه سال 1399 با موفقیت به سرانجام رسانده باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.

تبصره: پذیرفته شدگان دارای دیپلم شاخه نظری نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی در زمان ثبت نام علاوه بر مدرک دیپلم، باید گواهی مدرک پیش دانشگاهی با تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر تا 31 شهریور 99 را نیز ارائه نمایند و در غیر این صورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود.

پذیرفته شدگان این دوره که قبلاً در یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته اند مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو می شود و باید منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند.

این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می شود.

پذیرفته شدگان مرد ضروری است با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1399 واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) صرفاً ثبت نام موقت و مشروط به عمل خواهد آمد. ضرورت دارد این دسته از پذیرفته شدگان مدارک لازم را به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند تا آنالیز لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد.

متقاضیان دارای مغایرت معدل باید شرایط نهایی خود را تا سرانجام بهمن ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری نموده و از مراجعه به این سازمان جداً خودداری نمایند. در صورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند می توانند به صورت اینترنتی مطرح نمایند.

کد رایانه ای و رشته تحصیلی دارندگان دیپلم متوسطه نظام جدید، شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام 3-3-6)، نظام سالی واحدی، ترم واحدی، نظام قدیم آموزش متوسطه (جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته سال 1399) باید با عنوان رشته تحصیلی قبولی اعلام شده مطابقت داشته باشد؛ در غیر این صورت قبولی آنان لغو می شود.

پذیرفته شدگان دارای دیپلم شاخه نظری منحصراً مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته های تحصیلی کاردانی ناپیوسته هستند.

پذیرفته شدگان دوره روزانه این مرحله خواه در رشته قبولی ثبت نام نمایند و یا ننمایند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 به منظور انتخاب رشته های دوره روزانه نخواهند بود.

همه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و عدم ثبت نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

در هر مرحله از پذیرش (ثبت نام، پذیرش و یا هنگام تحصیل)، چنانچه تعیین شود که متقاضی حقایق را کتمان نموده و یا اطلاعات نادرست ارائه داده و واجد شرایط نیست، قبولی وی لغو و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در آنالیز و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیک، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نام نمایند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کد رهگیری به وسیله پیغام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری به وسیله پیغام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین شرایط درخواست خود آگاه شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42650

به "7 هزار نفر در پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید پذیرفته شدند ، شروع ثبت نام از 12 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 هزار نفر در پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید پذیرفته شدند ، شروع ثبت نام از 12 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید