کلاهبرداری 60 میلیاردی در محمودآباد، جاعل بازداشت شد

به گزارش بلاگ پو، فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای 60 میلیاردی در شهرستان محمودآباد خبر داد.

کلاهبرداری 60 میلیاردی در محمودآباد، جاعل بازداشت شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر جعل و کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان محمودآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی شرح داد: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد با همکاری پلیس آگاهی استان پس از چند هفته کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انتها پیروز شدند، متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران اضافه کرد: متهم در تحقیقات و بازپرسی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی در اظهاراتش به پلیس عنوان داشت با معرفی خود به عنوان مسئول اعتبارات سرپرستی بانک های مختلف اقدام به کلاهبرداری از 40 تا 50 میلیون ریال از شهروندان می کرد.

سردار میرفیضی از کشف کلاهبرداری 60 میلیارد ریالی متهم از یک فقره پرونده با فروش زمین مالباخته در شهرستان محمودآباد خبر داد و اضافه کرد: در بازرسی از متهم مقادیر قابل توجهی اوراق شناسایی با اسامی مختلف و همچنین کارت های بانکی و فیش های پرداختی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه تا به امروز 13 شاکی در این پرونده شناسایی شدند، اضافه کرد: متهم دارای سابقه محکومیت در چندین فقره پرونده کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع در شعب قضائی این شهرستان و استان های همجوار است که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23297

به "کلاهبرداری 60 میلیاردی در محمودآباد، جاعل بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری 60 میلیاردی در محمودآباد، جاعل بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید