واکنش پوتین به انتشار مکالماتش با ترامپ؛ از قبل حواسم بود

به گزارش بلاگ پو، رئیس جمهور روسیه در واکنش به احتمال انتشار متن مکالمات تلفنی اش با ترامپ گفت، در این زمینه هیچ نگرانی ندارد چون موقع صحبت کردن حواسش بود که شاید این مکالمات منتشر شود.

واکنش پوتین به انتشار مکالماتش با ترامپ؛ از قبل حواسم بود

به گزارش ایرنا، ولادیمیر پوتین امروز، چهارشنبه، 10 مهر، گفت ایرادی در انتشار یافتن متن گفت وگوهای تلفنی با دونالد ترامپ نمی بیند. او از سوی دیگر، اتهام مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مضحک برشمرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز گفت، مسئله ای با انتشار متن گفت وگوهای تلفنی او و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ندارد.

او اظهار کرد که هنگام صحبت کردن، احتمال انتشار یافتن جملاتش را همیشه مد نظر می گیرد.

پوتین درباره تماس تلفنی که دموکرات ها را واداشته اقدامات برای استیضاح ترامپ را آغاز کنند در دفاع از ترامپ گفت: هیچ چیز بدی در تماس تلفنی ترامپ و رئیس جمهوری اوکراین نمی بینم.

رئیس جمهوری روسیه گفت: کنندگان آمریکا به دنبال دلیلی برای حمله به دونالد ترامپ هستند و تلاش می کنند از سخنان مخالف روسیه در بازی هایشان سوءاستفاده کنند.

پوتین اضافه کرد: آنچه در آمریکا اتفاق می افتد را می بینیم آنها از هر دلیلی برای حمله به ترامپ استفاده می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر (دلیل) اوکراین است و هر آنچه به آن مربوط است از جنبه روابط با اوکراین و ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری این کشور اما گناه ما چیست؟ این را بار دیگر تاکید می کنم از همان ابتدا ما مورد هدف نبودیم آنها به دنبال بهانه ای برای حمله مجدد به رئیس جمهوری منتخب هستند.

پوتین همچنین گفت: ما هیچ ارتباط نزدیکی نداشتیم و الان نیز نداریم، ما تنها، اقدامات مثبتی داریم و به نظر من روابط ما تا حدی باثبات و مورد اعتماد است اما نزدیکی در دیدگاه های من و ترامپ هیچ تاثیری بر مناقشات سیاسی داخلی آمریکا نداشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اشتباهاتی در روابط روسیه و آمریکا و جود دارد، یانه تاکید کرد: ما حتی یک گام نابودکننده در قبال آمریکا برنداشته ایم.

به گفته رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس کنندگان آمریکا، کنگره مصمم است تا به متن مکالمات ترامپ با پوتین و دیگر رهبران جهان، دسترسی داشته باشد.

رئیس جمهوری روسیه گفته است اتهام مداخله این کشور در انتخابات سال بعد آمریکا، مضحک بوده و هیچ مدرکی از مداخله مسکو در انتخابات اخیر آمریکا ارائه نشده است.

او طی سخنان امروزش گفت، روسیه آماده کار با هر رئیس جمهوری منتخب در آمریکا است و کارهای بهتری از مداخله در انتخابات آمریکا برای انجام دادن دارد.

آژانس های اطلاعاتی آمریکا، روسیه را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و سوق دادن آرا به نفع دونالد ترامپ متهم کرده اند. مسکو هرگونه مداخله را انکار کرده است.

پوتین همچنین تاکید کرد: حمله به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو را محکوم می کنیم اما بدون دلیل هم ایران را متهم نمی کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12882

به "واکنش پوتین به انتشار مکالماتش با ترامپ؛ از قبل حواسم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پوتین به انتشار مکالماتش با ترامپ؛ از قبل حواسم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید