والیبال ایران مربی تکنیکی نیاز دارد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، پس از فسخ قرارداد ایگورکولاکوویچ فدراسیون والیبال برای حضور خوب تیم ملی در المپیک توکیو به دنبال جذب مربی است.

والیبال ایران مربی تکنیکی نیاز دارد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

محمدرضا تندروان در مصاحبه با خبرنگاران درباره انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی والیبال گفت: به دلیل اینکه اتحاد وجود ندارد و فضای کار همیشه برای مربی ایرانی سخت است، گزینه ایرانی مناسب نیست. مربیان خارجی همیشه به هزار و یک دلیل در مصونیت قرار دارند و تحت تأثیر اتفاقات قرار نمی گیرند.

کارشناس والیبال در ادامه گفت: با نسلی که در حال حاضر والیبال ایران دارد، بازیکنانی مانند سعید معروف، موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی پور و… شاید تا چهار سال دیگر بتوانند برای ایران بازی کنند، زمان مناسبی برای خلق شگفتی برای تاریخ ورزش ایران است.

تندروان شرح داد: اگر جمع بندی نهایی مربی ایرانی باشد باید همه از او حمایت کنیم اگر گزینه خارجی مدنظر است، باید در کوتاه مدت و دراز مدت به سود تیم ملی باشد. والیبال ایران، والیبال تکنیکی است و می توا نیم مربیانی از ایتالیا، فرانسه، برزیل و یا آرژانتین استفاده کنیم چرا که آنان نیز والیبال تکنیکی دارند. اما در بلوک شرق اینگونه نیست. در بلوک شرق مثل بلغارستان، تمرکز آنها روی قدرت است. اگر مربی ای از این منطقه برای تیم ملی انتخاب کنیم هرچقدر هم که نام مربی بزرگ باشد اما به سود والیبال ما نخواهد بود چرا که آنها بر پایه قدرت کار می کنند بر خلاف والیبال ایران که بازیکنان بر روی تکنیک کار کرده اند.

وی اظهار داشت: مربیان آرژانتینی، برزیلی و ایتالیایی چون از سبک تکنیکی نشأت می گیرند بسیار به سود والیبال ما خواهد بود. در زمانی که ولاسکو در ایران حضور داشت تمام ریز و جزئیات تکنیک را ارتقا داد. بنابراین ما باید از مربیانی اینچنینی استفاده کنیم چرا که ژن، نسل و تیم ما این گونه است. سبک مهم است و باید مربیانی به کار گرفته شوند که از نظر تکنیکی به تیم کمک کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23442

به "والیبال ایران مربی تکنیکی نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ایران مربی تکنیکی نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید