شمار مبتلایان کرونا در دنیا از یک میلیون نفر فراتر می رود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان بهداشت دنیای گفت که شیوع ویروس کووید -19 ادامه می یابد و دنیا در روزهای آینده با بیش از یک میلیون مورد ابتلاء روبرو خواهد شد.

شمار مبتلایان کرونا در دنیا از یک میلیون نفر فراتر می رود

وی در نشستی در روز چهارشنبه اعلام نمود: ظرف پنج هفته گذشته، ما شاهد رشد تصاعدی موارد ابتلای جدید به ویروس کووید -19 بوده ایم که تقریباً به تمام کشورها، سرزمین و منطقه سرایت نموده است. شمار قربیانیان نیز ظرف یک هفته گذشته بیش از دوبرابر شده است. در روزهای آینده، ما به یک میلیون مورد قطعی ابتلاء به کووید -19 خواهیم رسید با 50 هزار قربانی.

تدروس آدهانوم در ادامه اعلام نمود که عمیقاً نگران تشدید سریع و شیوع دنیای این بیماری عفونی است و اینکه سازمان بهداشت دنیای دریافته است که ویروس کووید -19 می تواند پیامدهای اجتماعی، مالی و سیاسی خطیری داشته باشد.

مدیرکل سازمان بهاشت دنیای همچنین تأکید کرد که بسیاری از کشورهای دنیا از مردم خود خواسته اند تا در خانه بمانند و تحرک جمعیتی را متوقف نموده اند، که این می تواند به محدود کردن انتقال ویروس یاری کند اما در عین حال ممکن است پیامدهای ناخواسته ای برای فقیرترین و آسیب پذیرترین افراد داشته باشد.

وی همچنین گفت که از دولتها خواسته تا تدابیر رفاهی را به مرحله اجرا گذارند تا از این رهگذر، اطمینان یابند که افراد آسیب پذیر از غذا و ضروریات زندگی در جریان این بحران برخوردار باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23061

به "شمار مبتلایان کرونا در دنیا از یک میلیون نفر فراتر می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان کرونا در دنیا از یک میلیون نفر فراتر می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید