زنجان در راس حوادث آبی استان

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در امسال تا به امروز بیش از 9481 فقره حادثه آب در شهرهای استان زنجان برطرف شده است.

زنجان در راس حوادث آبی استان

علیرضا جزءقاسمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا به امروز بیش از 9481 فقره حادثه آب در شهرهای استان زنجان برطرف شده و از بین شهرهای استان، بیشترین تعداد حوادث در شهر زنجان روی داده و خرم دره و قیدار نیز دیگر شهرهای با حوادث بالا در حوزه آب است.

وی اضافه کرد: در شهر زنجان بیش از 3000 حادثه به وقوع پیوسته و بیشترین تعداد حوادث به ترتیب مربوط به ماه های شهریور، مهر و تیر است. حوادث انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال ارتباط، بیشترین تعداد حوادث در استان زنجان به تفکیک نوع را به خود اختصاص داده است.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرهای زنجان، ابهر و دندی بیشترین حوادث فاضلاب را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: تعداد کل حوادث برطرف شده در حوزه فاضلاب زنجان 313 فقره بوده است. نهادهای خدمات رسان و پیمانکاران شرکت ها در مجموع 282 فقره خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان وارد نموده اند.

جزءقاسمی با اشاره به اینکه حوادث انشعابات استان زنجان بیش از 6000 فقره بوده است، گفت: شاخص حوادث انشعابات نسبت به انشعابات کل در استان زنجان 1.7 درصد است. در بخش حوادث شبکه توزیع آب شهرهای استان نیز بیش از 1000 فقره حادثه از شروع امسال تا به امروز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در رابطه با مشترکان پرمصرف، گفت: 23 درصد مشترکان آب در استان زنجان پرمصرف هستند و در این میان، خانواده های روستایی بیشترین مصرف آب شرب را دارند؛ از سویی دیگر بیماری کرونا باعث شد مصرف آب در استان افزایش پیدا کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42889

به "زنجان در راس حوادث آبی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجان در راس حوادث آبی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید