برطرف مشکل 60 متقاضی ایجاد گلخانه در قائمشهر

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار مازندران از رسیدگی و برطرف مشکل 60 متقاضی ایجاد گلخانه در قائمشهر در نشست کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان اطلاع داد .

برطرف مشکل 60 متقاضی ایجاد گلخانه در قائمشهر

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درقائمشهر،حسن خیریانپور گفت: در نشست مشترک با فرماندار قائمشهر، مشکل پنج واحد صنعتی و خدماتی شهرستان قائمشهر رسیدگی و تصمیمات لازم برای حل مشکل آنها اتخاذ شد.

وی با اعلام این که مشکل 60 متقاضی ایجاد گلخانه در روستای خرماکلای قائم شهر از مدت ها قبل لاینحل و متوقف مانده بود، اضافه نمود: با استقرار نماینده سازمان نظام کشاورزی و منابع طبیعی استان در روستای خرماکلای قائم شهر و انجام همه امور اداری مربوطه به صورت میدانی در محل پروژه حداکثر ظرف 2 هفته پروانه احداث این گلخانه ها صادر خواهد شد.

خیریانپور زمینه فعالیت این گلخانه ها را پرورش لیموترش و گل و گیاه بیان کرد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری مازندران گفت: همچنین در این نشست که با حضور اعضای کارگروه و فرماندار قائم شهر در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید، آخرین شرایط و فرایند اجرای برنامه های جهش فراوری شهرستان قائم شهر از جمله احیاء واحدهای صنعتی و فراوریی راکد، واگذاری واحدهای تملیکی بانک ها به سرمایه گذاران واجد شرایط و اتمام طرح های مالی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی مورد آنالیز نهاده شد.

خیریانپور بر ضرورت تحقق و سرعت بخشی برنامه های مصوب جهش فراوری در شهرستان های استان تاکید نمود و از فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت خواست تا نظارتشان را در این زمینه تشدید نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36304

به "برطرف مشکل 60 متقاضی ایجاد گلخانه در قائمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مشکل 60 متقاضی ایجاد گلخانه در قائمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید