دیدار با نویسنده ها در اسفندگان کتاب

به گزارش بلاگ پو، خبر > دوم اسفند 1397، چهارمین خیریه اسفندگان کتاب در فروشگاه نشر چشمه در خیابان کریم خان برگزار می گردد.

دیدار با نویسنده ها در اسفندگان کتاب

در این روز، از ساعت 15 تا 20 بعضی از نویسندگان گرد هم می آیند تا با فروش آثار تألیفی خود قدمی برای شناخت مخاطب با داستان ایرانی بردارند.

سال جاری هم کار دوچرخه ای ما، فرهاد حسن زاده هم در این جشن کتاب حضور خواهد داشت. اگر اهل ادبیات داستانی باشید، دوم اسفند می توانید بسیاری از نویسنده ها را ببینید و بعضی از نویسنده ها هم که آثارشان را ناشران دیگر مانند ققنوس، ثالث، افق و... منتشر نموده اند در این جشن کتاب حضور دارند.

دوستداران کتاب می توانند در این برنامه با نویسندگانی مانند فرشته احمدی، میترا الیاتی، علی خدایی، سینا دادخواه، محمدحسن شهسواری، آرش صادق بیگی، محمد طلوعی، سعید عباس پور، یوسف علیخانی، کاوه فولادی نسب، ضحی کاظمی، جواد ماه زاده، کامران محمدی، محمدرضا مرزوقی، نسیم مرعشی و مهدی یزدانی خرم دیدار و گفت وگو نمایند و با خریدن کتاب های این نویسندگان در این ساعت ها، فرصت دارند تا کتاب هایشان را به امضای نویسنده برسانند.

لازم به ذکر است 40درصد فروش کتاب ها در این برنامه، صرف یاری به خیریه خانه عماد می گردد. کتاب فروشی نشر چشمه در خیابان کریم خان، نبش میرزای شیرازی واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4630

به "دیدار با نویسنده ها در اسفندگان کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار با نویسنده ها در اسفندگان کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید