دیبالا: به رونالدو گفتم همه از تو متنفریم!

به گزارش بلاگ پو، پائولو دیبالا اذعان می کند که در آرژانتین تا جایی که او اطلاع دارد، کریستیانو رونالدو محبوب نیست.

دیبالا: به رونالدو گفتم همه از تو متنفریم!

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، پائولو دیبالا اعلام کرده رونالدو در آرژانتین محبوبیتی ندارد و خودش هم این مسئله را می داند. دیبالا که با مسی در تیم ملی آرژانتین هم بازی است و با رونالدو در یوونتوس، در یک گفت وگوی آنلاین با فدراسیون فوتبال کشورش گفت:به کریس گفتم در آرژانتین به دلیل حالات رفتاری و ژست هایت از تو متنفریم. به خاطر کسی که هستی. به خاطر طرز راه رفتنت. واقعیت این است که تو مرا شگفت زده کرده ای، زیرا متوجه شدم کاملا متفاوتی.

دیبالا که یکی از معدود بازیکنانی است که هم با لیونل مسی و هم با کریستیانو رونالدو بازی کرده، در این مصاحبه می گوید وقتی سال گذشته گفت بازی کردن در تیم ملی آرژاتنین در کنار مسی برایش سخت است با نقدها زیادی روبرو شده، ولی در این مدت با همکاری مسی پیروز شده با این ستاره آرژانتینی به درک بهتری برسد. رقابت بزرگ مسی و رونالدو در دنیای فوتبال سال هاست به شدت در جریان است و به نظر می رسد این دو ابرستاره فوتبال دنیا فوتبالدوستان را به دو اردوگاه هواداران مسی و دوست داران رونالدو تقسیم کرده اند.

فوق ستارۀ پرتغالی حال حاضر یوونتوس پس از سال ها حضور در رئال مادرید، در سال 2018 به یوونتوس رفت تا دنیای فوتبال دیگر شاهد نبرد مستقیم این دو در ال کلاسیکوها نباشد. ولی دعوا بر سر اینکه کدامیک از این دو غول دنیای فوتبال شایسته عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ است همچنان ادامه دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23108

به "دیبالا: به رونالدو گفتم همه از تو متنفریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا: به رونالدو گفتم همه از تو متنفریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید