آنالیز گذر عطارد از مقابل خورشید در راهنمای مسافران کهکشان

به گزارش بلاگ پو، چهاردهمین قسمت برنامه راهنمای مسافران کهکشان با موضوع سفر به خورشید (بخش دوم) آدینه 17 آبان ساعت 22 روی آنتن شبکه 4 می رود.

آنالیز گذر عطارد از مقابل خورشید در راهنمای مسافران کهکشان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، روابط عمومی شبکه چهار سیما، اسماعیل باستانی مجری برنامه میزبان دکتر نعمت الله ریاضی ،کیهان شناس است.

همچنین محمدحسین دنیا پناه از انجمن نجوم و اخترفیزیک دانشگاه شیراز دیدن می نماید و با موسی زمانی کارشناس نجوم مصاحبه می نماید.

دارا تیموری فر در آیتم تازه های کهکشان ، رویدادهای رصدی هفته را آنالیز می نماید که در این قسمت به آنالیز گذر عطارد از مقابل خورشید می پردازد که در تاریخ 20 آبان اتفاق می افتد. گفتنی است که گذر قبلی سال 95 بوده و گذر بعدی 13 سال آینده است و در حال حاضر ساعت 16:05 دقیقه تماس اول و 1 دقیقه بعد تماس دوم صورت می گیرد.

فرزین سوری در آیتم سفینه کاغذی به آنالیز موضوع خورشید در ادبیات و سینمای علمی تخیلی میپردازد و به معرفی سه کتاب سفر خورشید نو، خورشید خاموش است و طوفان خورشیدی می پردازد.

راهنمای مسافران کهکشان به تهیه کنندگی مریم نیکانلو محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است که آدینه ها ساعت 22 از شبکه چهار پخش می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15301

به "آنالیز گذر عطارد از مقابل خورشید در راهنمای مسافران کهکشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز گذر عطارد از مقابل خورشید در راهنمای مسافران کهکشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید