بالوتلی: احساس بازنده بودن دارم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: ستاره خط حمله تیم ملی ایتالیا اعتراف کرد از اینکه شانس حضور در ادامه بازی های کشورش در جام کنفدرسیون ها را از دست داده، بسیار ناراحت است.

بالوتلی: احساس بازنده بودن دارم

به گزارش خبرنگاران، ماریو بالوتلی که روز گذشته در نتیجه آسیب دیدگی از ناحیه ران مجبور به ترک اردوی تیم ملی ایتالیا و بازگشت به خانه شد، به خبرنگاران گفت: اینکه مجبور شدم به این شکل تیم را ترک کنم و به خانه برگردم احساس بازنده بودن به من می دهد. واقعا دلم می خواست که با تیم ایتالیا بمانم.

مهاجم 22 ساله میلان اضافه نمود: حس بدی دارم اما از آنجایی که به زودی باید با میلان در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنم بهتر است که استراحت و دوره درمان را شروع کنم. با این حال مطمئنم که هم تیمی هایم در تیم ملی بدون من هم نمایش خوبی ارائه خواهند کرد.

بالوتلی یکی از بهترین بازیکنان ایتالیا در جام کنفدراسیون ها بود و با گل هایی که برابر مکزیک و ژاپن به ثمر رساند نقش پررنگی در رسیدن آتزوری به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ایفا کرد.

مصدومیت بالوتلی در جریان آخرین بازی تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها برابر تیم ملی برزیل رقم خورد و او را بازی بعدی تیمش برابر اسپانیا و همچنین بازی رده بندی یا فینال محروم کرد. در نبود بالوتلی انتظار می رود که چزاره پراندلی، آلبرتو جیلاردینو، مهاجم کهنه کار بولونیا را در ترکیب اصلی آتزوری قرار دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11874

به "بالوتلی: احساس بازنده بودن دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالوتلی: احساس بازنده بودن دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید