از چگونگی استخدام حق التدریسی ها تا گردش اقتصادی بالای تکدی گری در تهران

به گزارش بلاگ پو، مراحل تشریفات استخدام حق التدریسی ها و نهضتی ها، افزایش شکایت های دارویی در امسال، زیرگذر گیشا تا سرانجام سال به بهره برداری می رسد،حیوان آزاری چه مجازاتی دارد؟، کشف محموله 2800 میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در پایتخت و... سرخط بعضی مهمترین اخبار امروز اجتماعی خبرنگاران است.

از چگونگی استخدام حق التدریسی ها تا گردش اقتصادی بالای تکدی گری در تهران

به گزارش خبرنگاران، اداره اخبار اجتماعی امروز (23 شهریورماه) اخبار و مصاحبه و گزارش هایی خبری خود را روی خروجی منتشر کرد که برخی از مهمترین آن ها در ادامه آمده که با کلیک روی تیتر اخبار، متن کامل آن ها در سایت قابل مشاهده است:

زیرگذر گیشا تا سرانجام سال به بهره برداری می رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام پروژه ساخت زیرگذر گیشا تا سرانجام سال خبرداد.

مهندس صفا صبوری دیلمی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت ساخت زیرگذر گیشا با بیان اینکه براساس برنامه ریزی اجرا شده، زیرگذر گیشا تا سرانجام سال به بهره برداری می رسد؛ گفت: همچنین براساس برنامه ریزی های اجرا شده، فضای هم سطح بزرگراه چمران نیز که به دلیل برداشت پل تبدیل به کارگاه شده تا سرانجام شهریورماه به اتمام خواهد رسید و معبر به غیر از محدوده کارگاه عمرانی برای تردد وسایل نقلیه مناسب سازی خواهد شد.

اندر احوالات گدایانِ تهران / جُرمی که مجازات بازدارنده ندارد

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران از ثبت اطلاعات متکدیان در سامانه جامع آسیب دیدگان اجتماعی در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: با استقرار و بکارگیری این سامانه، کل اطلاعات در کشور از متکدیان در سامانه ثبت خواهد شد و در حقیقت 31 استان به سامانه متصل می شوند.

به گزارش خبرنگاران، فرزانه مروستی در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات استانداری تهران در برخورد با پدیده تکدی گری در سطح این استان، گفت: دو گروه درگیر آسیب تکدی گری هستند؛ متکدیان و بچه ها خیابانی. بچه ها خیابانی درگیر فعالیتی هستند که ما آن را تکدی گری پنهان یا شبه تکدی گری می نامیم. قوانین و مقررات موجود در این خصوص شامل آیین نامه ساماندهی بچه ها خیابانی مصوب هیئت وزیران سال1384 و آئین نامه ساماندهی متکدیان مصوب 1378 شورای عالی اداری است که به عنوان اسناد بالادستی تکلیف استانداری را در برخورد با این پدیده معین نموده است.

با ارایه نمونه بزاق تان به شبکه اهدانمایندگان سلول های بنیادی بپیوندید

رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری های وزارت بهداشت، نحوه اهدای سلول های بنیادین را تشریح کرد.

دکتر مهدی شادنوش در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به روز جهانی اهدانمایندگان سلول های بنیادین، گفت: بر همین اساس هفتم مهر ماه کوشش می کنیم که این پیغام را به گوش مردم برسانیم که در جهانیی که پیوند مغز استخوان درمان بسیاری از بیماری هایی است که در گذشته در زمره بیماری های سخت و لاعلاج محسوب می شدند، امروز می تواند بیماران را درمان کند و برای برخی بیماری ها درمان قطعی محسوب می گردد و می تواند فرد را سلامت کند.

افزایش شکایت های دارویی در امسال

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با بیان اینکه در سال 98، میزان تماس ها و شکایات مرتبط با دارو در سامانه 190 افزایش یافته است، گفت: در حال ایجاد شرایطی هستیم که کارشناسان سامانه 190 با سامانه HIX و کلیه داروخانه ها ارتباط داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، دکتر حیدری در همایش سراسری دفاتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، گفت: برنامه عملیاتی در حوزه دفاتر بازرسی در ستاد وزارت بهداشت مشتمل بر چهار هدف است که شامل ارتقاء نظام جامع پاسخگویی به شکایات، ارتقاء سلامت و کاهش فساد اداری، استقرار 100 درصدی نظام جامع نظارت و بازرسی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی و افزایش سرانه آموزش های ویژه مدیران و کارکنان است.

هشدار؛ اعتیاد بدون مواد مخدر در جهانی مدرن بچه ها

یک متخصص روانشناس کودک و نوجوان ضمن بیان اینکه اعتیاد به تلفن های همراه شایع ترین اعتیاد بدون مواد مخدر در جهانی مدرن محسوب می گردد که فعال ترین گروه در این زمینه را نسل نوجوان و جوان جامعه تشکیل می دهند، به تشریح علت تمایل نوجوانان به اینترنت و تاثیرات آن بر رفتار آنها پرداخت.

گوهریسنا انزانی- متخصص روانشناس کودک و نوجوان در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه وابستگی به تکنولوژی در قالب اعتیاد مدرن بین جوانان و نوجوانان پدید آمده و تبدیل به کالای فرهنگی و اجتماعی شده است، اضافه کرد: به نظر می رسد استفاده از اینترنت به طوری که موجب بروز مسائل روان شناختی، اجتماعی، درسی، شغلی و... گردد در جامعه ما فراگیر بوده و می تواند صدمات جدی جسمانی، مالی، اجتماعی، روانی و خانوادگی زیادی را ایجاد کند.

افزایش لابراتوارهای فراوری شیشه در افغانستان/ اجماع سه قوه برای اصلاح قانون مبارزه با موادمخدر

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه کشفیات شیشه افزایش پیدا نموده است گفت: این افزایش کشفیات ناشی از افزایش لابراتوارهای گسترده ای است که در افغانستان ایجاد شده است.

بطحائی: 80 درصد وعده هایم عملی شد

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: بر اساس آنالیز های اجرا شده بیش از 80 درصد وعده ها و برنامه هایی که داده بودیم طی 22 ماه مسئولیتم یا به انجام رسید و یا شروع شده و در دست اجراست.

به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد بطحایی در مراسم تودیع اش از وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برخی حوادث تلخ چون حادثه زاهدان و جهان در روستای سنندج که جان خود را زیر دیوار و حادثه ای که رخ داد از دست داد گفت: طی 22 ماهی که افتخار خدمت داشتم با کوشش همکارانم در اقصی نقاط کشور دستاوردهای کم نظیری در راستای همه کوشش ها محقق شد و توانستیم یک قدم بیشتر در ارتقاء و تعالی آموزش و پرورش حرکت کنیم.

مراحل تشریفات استخدام حق التدریسی ها و نهضتی ها

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه غنی ترین شغل هستی، معلمی است اظهار کرد: باید معلمان را ارج بگذاریم؛ آنها باید از برترین منزلت های اجتماعی برخوردار باشند. کوشش می کنیم لایحه ویژه ای برای معلمان تنظیم کنیم و قانون ویژه برای آنها داشته باشیم.

به گزارش خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی در مراسم معارفه اش به عنوان وزیر آموزش و پرورش با اشاره به زمینه های برقراری عدالت آموزشی از حیث دسترسی به فرصت های برابر گفت: قریب به 50 هزار مدرسه ما زیر 50 دانش آموز دارد.

حیوان آزاری چه مجازاتی دارد؟

یک استاد حقوق حیوانات کمیسیون حقوق بشر اسلامی - که در تهیه پیش نویس قانون منع حیوان آزاری مشارکت نموده است - ضمن تشریح جزئیات پیش نویس قانون منع حیوان آزاری گفت: مجازات های مختلفی برای حیوان آزارها در نظر گرفته شده است که از شرکت در کلاس های آموزشی تا حبس را شامل می گردد.

سیدضیاءالدین خرمشاهی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طی چند روز گذشته پیش نویس قانون منع حیوان آزاری پس از حدود سه سال معطلی به مجلس شورای اسلامی ارسال و اعلام وصول شد، اظهار کرد: البته این موضوع در قالب طرح و نه لایحه به مجلس شورای اسلامی رسید. در ابتدا قرار بود قوانینی که برای حمایت از حقوق حیوانات و منع حیوان آزاری نوشته شده است در قالب یک لایحه به وسیله سازمان حفاظت محیط زیست و دولت به مجلس شورای اسلامی راه یابد اما متاسفانه آن قدر تعلل کردند که این قوانین با پیگیری های مردمی و یاری های رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس - دکتر تابش - در قالب طرح به مجلس تقدیم شد.

از نصب موقعیت یاب تا اعلام محل نصب مجسمه ها به پلیس

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران پیشنهادهایی را برای محافظت از مجسمه ها و سردیس های پایتخت ارائه کرد که یکی از آنها نصب موقعیت یاب بود.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سرقت سردیس قیصر امین پور در محدوده سعادت آباد تهران درباره اقداماتی که می تواند برای جلوگیری از این سرقت ها انجام گردد، اظهار کرد: پیشنهاد ما به عنوان پلیس پیشگیری پایتخت نه تنها به مسئولان شهرداری بلکه به کل سازمانهای دولتی، سازمان های خصوصی، سازمان های نیمه دولتی این است که اگر می خواهند آثاری مثل مجسمه ها را که شاید برخی از آن ها ارزش زیادی داشته باشند در مکان های عمومی قرار دهند حتما به مسائل امنیتی و انتظامی آن توجه نمایند.

کشف محموله 2800 میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس پایتخت از کشف دو محموله بزرگ لوازم خانگی قاچاق در دو نقطه از پایتخت اطلاع داد.

به گزارش خبرنگاران، سردار حسین رحیمی در نشستی که پیش از ظهر امروز به منظور تشریح دستاوردهای پلیس امنیت مالی تهران بزرگ طی 10 روز گذشته برگزارشد، گفت: پلیس امنیت مالی یک پلیس نوپاست که توانسته در همین ماه های نخست شروع فعالیت خود، پرونده ها و مسائل مختلفی را در دستور کار خود قرار داده و بسیار نتیجه بخش باشد.

پنج خبر پربازدید اداره اجتماعی طی امروز عبارتند از:

مراحل تشریفات استخدام حق التدریسی ها و نهضتی ها

زیرگذر گیشا تا سرانجام سال به بهره برداری می رسد

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آتش نشانی از امروز

حیوان آزاری چه مجازاتی دارد؟

اندر احوالات گدایانِ تهران / جُرمی که مجازات بازدارنده ندارد

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11739

به "از چگونگی استخدام حق التدریسی ها تا گردش اقتصادی بالای تکدی گری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از چگونگی استخدام حق التدریسی ها تا گردش اقتصادی بالای تکدی گری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید