از شناور شدن ساعات کاری تا تدابیر مسئولان برای بازگشایی مدارس

به گزارش بلاگ پو، ورود 20 هزار معلم تازه نفس به مدارس،750هزار مبتلا به دمانس در ایران ،ابلاغ شناورشدن ساعت کار طی چند ساعت آینده، ماجرای خرید و فروش اینترنتی آمبولانس های اورژانس و برطرف مسائل بیمه ای معلمان از پربازدیدترین اخبار اجتماعی خبرنگاران در آخرین روزهای شهریور ماه هستند.

از شناور شدن ساعات کاری تا تدابیر مسئولان برای بازگشایی مدارس

اداره اخبار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (خبرنگاران) امروز (30 شهریور) بیش از 60 خبر، مصاحبه و گزارش را تا این لحظه روی خروجی خود منتشر نموده است که مهمترین آن ها به همراه لینک در زیر آمده که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل خبر قابل دسترسی است:

تحصیل یک میلیون و 200 هزار دانش آموز در 4900 مدرسه در تهران

عیسی فرهادی-فرماندار تهران گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی، یک میلیون و 200 هزار نفر دانش آموز در تهران در قالب 4900 مدرسه توسط 56 هزار نفر فرهنگی عزیز کار تعلیم و تربیت خود را شروع می نمایند. فرهنگیان ما مجاهدان دیروزند که امروز تعلیم و تربیت فرزندان مان را بر عهده دارند. رزمایش امروز نشان دهنده اقتدار نیروی انتظامی ماست که امیدواریم نسبت به گذشته با آمادگی و اقتدار بیشتر به دانش آموزان ارائه خدمات داشته باشند.

ابلاغ شناورشدن ساعت کار طی چند ساعت آینده/ امکان حضور کارمندان در ادارات تا ساعت 9 صبح

انوشیروان محسنی بندپی-استاندار تهران از ابلاغ شناورسازی ساعت کاری دستگاه های دولتی و غیر دولتی از سوی معاون اول رئیس جمهور طی ساعات آینده اطلاع داد و گفت: شناور سازی ساعت کاری به آن معناست که کلیه کارکنان دستگاه های دولتی و غیر دولتی این اختیار را دارند که تا ساعت 9 صبح هر زمانی که خواستند در محل کار حاضر شوند.

ماجرای خرید و فروش اینترنتی آمبولانس های اورژانس

آمبولانس وسیله نقلیه ای است که در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و برای انتقال مصدومان و بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. باید توجه کرد که یاری رسانی با آمبولانس هم ضوابط و مقررات خاص خود را دارد و باید با مجوز رسمی سازمان اورژانس کشور انجام گردد. این درحالیست که با یک سرچ ساده در اینترنت به وفور به آگهی هایی برمی خوریم که با قیمت های چند ده میلیونی و چند صد میلیونی، خرید و فروش آمبولانس ها را تبلیغ می نمایند، اما آیا خرید و فروش آمبولانس قانونی است؟.

کیفیت بالای داروی ایرانی / تخلفات دارویی کمتر شد

دکتر محمدرضا شانه ساز-رییس سازمان غذا و دارو ضمن اشاره به تحقق شعارهای اقتصاد مقاومتی در حوزه دارو، تاکید نمود: به طور قطع یقین می گوییم که داروهای ایرانی از کیفیت بالایی برخوردارند.

750هزار مبتلا به دمانس در ایران / بیشترین سن ابتلا به آلزایمر

معصومه صالحی-مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران گفت: اکنون 50 میلیون نفر در دنیا با بیماری دمانس زندگی می نمایند که از این تعداد 750هزار نفر ایرانی هستند.

چرا حق بیمه پرداختی صاحبان مشاغل آزاد سال جاری 2 بار افزایش یافت؟

محمود علی بخشی-رئیس گروه بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و بیمه اختیاری سازمان تامین اجتماعی به این پرسش که چرا حق بیمه پرداختی بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد سال جاری دو مرتبه افزایش یافته است؟ پاسخ داد و گفت: بعضا میزان افزایش حق سرانه درمان در هر سال با تاخیر اعلام می گردد و به همین علت بیمه شده ممکن است دو مرتبه در سال مشمول افزایش حق بیمه گردد. یک مرتبه به دلیل افزایش دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه و مرتبه دیگر به دلیل افزایش حق سرانه درمان است.

ورود 20 هزار معلم تازه نفس به مدارس/ وضعیت مردودی های آزمون اصلح

حسین خنیفر-رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن اعلام اینکه اول مهر 20 هزار معلم تازه نفس فارغ التحصیل دانشگاه وارد مدارس می شوند اظهار کرد: برای آزمون استخدامی جدید دولت نیز سهمیه حدود 18 هزار نفری داریم.

زمان بازگشایی و فعالیت مدارس ایرانی خارج از کشور

غلامرضا کریمی-رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به امر بازگشایی مدارس در 110 مدرسه، 77 شهر و 49 کشور گفت: البته مدارس در بعضی کشورها زودتر بازگشایی شده که امارات از این جمله است که 10 شهریور باز شد اما اکثر مدارس خارج از کشور سال تحصیلی را همگام با مدارس داخل کشور شروع می نمایند.

پرداخت تدریجی حقوق عقب افتاده نگهبانان جنگل پس از 8 ماه

کامران پور مقدم-رییس شورای عالی جنگل ها از پرداخت بخشی از حقوق عقب افتاده قُرق بانان و نگهبانان جنگل پس از حدود هشت ماه اطلاع داد و گفت: حدود دو ماه گذشته قراردادهای جدید با قرق بانان و نگهبانان جنگل بسته شد و مقداری پول برای استان ها اعلام شد تا حقوق عقب افتاده این نیروها پرداخت گردد.

آموزش انسان و محیط زیست برای سوم دبیرستانی ها

تالیف کتاب درسی انسان و محیط زیست برای فراگیران رشته های علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی، کار و دانش و فنی و حرفه ای پایه یازدهم از اقدامات مهمی است که در نتیجه تفاهم سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش محقق شد و از سال تحصیلی 97-96 در قالب یک واحد درسی جدید در مدارس ارائه شد.

آماده باش بیش از 15 هزار پلیس برای شروع سال تحصیلی

سردار رحیمی-فرمانده انتظامی تهران بزرگ بااشاره به فعالیت بیش از 15 هزار نیروی پلیس در اجرای طرح شروع سال تحصیلی گفت : پلیس تهران بزرگ از امروز تا 20 مهر ماه در آماده باش 100 درصدی در جهت ایجاد امنیت برای دانش آموزان خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، پنج خبر پر بازدید سرویس اجتماعی خبرنگاران به توضیح زیر است:

ورود 20 هزار معلم تازه نفس به مدارس/ وضعیت مردودی های آزمون اصلح

750هزار مبتلا به دمانس در ایران / بیشترین سن ابتلا به آلزایمر

ابلاغ شناورشدن ساعت کار طی چند ساعت آینده/ امکان حضور کارمندان در ادارات تا ساعت 9 صبح

ماجرای خرید و فروش اینترنتی آمبولانس های اورژانس

برطرف مسائل بیمه ای معلمان/اعلام فراخوان استخدام 18 هزار نیرو در مهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12248

به "از شناور شدن ساعات کاری تا تدابیر مسئولان برای بازگشایی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شناور شدن ساعات کاری تا تدابیر مسئولان برای بازگشایی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید